Blogger Backgrounds

Wednesday, October 31

Non title !!

assalamualaikum .. hyee sume ..
ary nie alya nak post pasal ape ea ?? enta lar .. 
hehe .. tak ada larhh .. btw . alya mahu mnx maap kat sesape
yg pena terguris aty dgn sikap alya .. maap taw .. *ceehh beria je*..
spm just around the corner !! haiiyaa .. risau gler !!
td kat skola ada majlis restu ilmu .. hmmm .. seyess sedeyh ...
alya da spare tisu bebanyak da tp alya tak nages kowt .. pelik giler !!
kalau tidak alya larh orng 1 yg akan nages dlu .. tp alya pon pelik awat tak 
nages ntah !! huuhhuu .. btw .. alya nak wish gud luck 4 all SPM candidates ..
esp, to kazen2 alya .. taon nie ramai arr kazen alya yang amek spm .. alorhh ..
banyak saingan kowtt .. tp semua aliran lelain .. hmm .. :(

nie kazen alya yg first ..
neme dye nurul syahirah .. panggil nurul jea ..
dye skola kt kota kinabalu .. SMK tebobon kowtt ..
kalau tak silap larhh ... hehe .. alya suke wat keje gila ngan dye ..
haha .. ujong bulan 11 nie dye balik 
sini .. hoorreee .. tak sabar rasenyer ..
tp disebabkan PLKN punye pasal .. habis rosak sgale plan !!
hurmm .. geram giler !! sabar je larhh ..

yg num 2 pulak ..

yg nie pulak shahzaiwawafa .. panggil ewa je .. hehe ..
dye skola kat muar .. sekolah SAMURA ..
tapi family dye tinggal kt batu pahat .. dye nie
cantek kan !! :) .. tengok lar kazen2 dye .. bukan alya k .. 
dye nie tak suke wat keje giler sangat .. tp kalau dah datng perangai 
giler dye mmg tak dpat dibendung larh jawabnya !! :p

yg terakhir ..
name dye aiman .. dye skola kt ipoh .. 
maahad ape ntah name skola dye .. tataw pulak .. hehe ..
kalau cuti alya selalu g rumah dye !! bestt !! :D .. haa .. 
yg paling penting .. dye pon mengalami nasib yg same dgn alya ..
dpat PLKN !!! ohh .. nooo ... :(

N o t a k a k i : *b a r u p e r a s a n y g a l ya s u s u n i k o t b u l a n* h a h a

with my classmates
hahaha .. interprem kejap .. :P .. klarh .. waktu asar dah masok ..
moh g solat moh !! :P .. k .. salam .. daaaa~ 

n o t a k a k i : h o p e k o r a n g a k a n d a p a t r e s u l t g e m p a k ..


maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)

Tuesday, October 30

stress !!

knape ary nie ramai org nak wat alya maraa niee ..
serabut rasee !! smakin lame tahap ksabaran alya smakin nipis .. 
apasal niee ?? sape vyg kene maraa ngan alya ary nie alya mnx maap 
taawww .. *menyesal tetibe* .. sori .. :(
hmm .. sedeyhhh .. spm tinggal bape ary lagi nie .. 
sobss3x .. :(
k larhh .. byee .. salam .. :(


maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)

Saturday, October 13

OMG !!

assalamualaikum .. hye .. peeppss ..
hmm .. pejam celik - pejam celik lebey kurang 3 mggu 
je lagi nak SPM !!! OMG !! RISAU + TAKOT + SEDIH 
n macam2 lagi lar !! macam mane nieeee ???
da bersediakah ?? hmm .. alyaa pon tak tahu .. :( ..
semalam kan cikgu fizik a.k.a cikgu kamariah .. :D
dye bg motivasi a.k.a ceramh percuma dekat kitaorng .. mane idaknyerr ..
SPM nak dekat tp kitaorng ?? enta laa .. cm tade pape je ..
itu cikgu lar yg ckp .. pdahal kitaorang da cuak gileeerr + tension thap
maksima da niee !! haiiyooo .. utk mereleasekannya kitaorng pon berkukik2 la ..
hahaha .. *oppss tekeluar pulak kukik2* .. maap kan saye !!
nak taw tak cikgu alya ckp ape ?? cennggini ..
awak semua nie sye tngok masih ber kukik2 lg .. 
org sepatutnya tak de dah na berkukik2 nie .. SPM lagi 3 mggu je ..
awak nak tahu awak bace 1 muka surat pas tuh awk berkukik2 ..
habis 15 muka surat hilang cm tuh je ..
kalau kawan awk ajak bersembang jgn kawan dgn dye ..
biar kan dye .. nanti lepas habis SPM awak nak berkukik2 3 bulan tuh
awak kukik2 lar .. tp kalau time awak dapat result tuh awak nangis siap lar
awak .. nanti sye jumpe awak saye ckp PADAN MUKE !!
itu yg awak nak sangat kaaannn !! so ade 3 minnggu lagi utk awk berubah !!
*alamak time tuh alya tersentap and insaf sekejap*
aikk .. sekejap je ?? takk laaarr !! skarang nie pon da insaff !! fb pon da deactive ..
so mase alya tade lar membazir tok fb kann !! hmm .. peeaaaceee !!
lepas jangan terkejot budak 5 persona sume jadi bisu !!
tak bercakap antara satu sama lain .. pergi rehat or mane2 pon sume sengsorang !!
da takk bersama lagi !! hmm .. mmg harapan je lar kan nak cenggitu ..
hehe .. ok lar .. nak g makan .. ptg nie ade tusyen lagi .. haiyyoo ..
>,< .. ekhh .. tape2 .. SPM nak dekat .. usaha !! chaiyok2 ..
k .. assalamualaikum .. tata ..




foot note:MALAYSIA BOLEH,SAYA BOLEH !!


maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)

Tuesday, October 2

KATA-KATA MUTIARA !!

assalamualaikum .. hari nie alyaa nak kongsi ngan
 korang pasal mutiara kata .. peaaccee !! :P

Cinta:
- Berhenti mencari seseorang yang sempurna. Temukan seseorang yang memperlakukanmu dengan baik dan dia merasa bahagia ketika bersamamu
Cinta tak akan menuntut kesempurnaan. Cinta akan menerima, memahami, pun rela berkorban. Karena seharusnya cinta membuatmu bahagia, bukan tersiksa.
Dalam hidup, jangan lupa dia yang pernah menolongmu. Jangan benci dia yang pernah mencintaimu. Jangan khianati dia yang percaya padamu.

Kehidupan:
--  Jika kamu sungguh menginginkan sesuatu, kamu pasti temukan cara untuk mendapatkannya. Jangan menyerah, terus berusaha, dan berdoa.
Lebih baik tak disukai karena kamu jujur pada dirimu sendiri, daripada menjadi orang lain dan bersikap seperti yang mereka inginkan.
Salah satu hal tersulit yang harus kamu lakukan dalam hidup ini adalah ketika kamu tersenyum hanya untuk mencegah air mata jatuh.



Motivasi:
Dalam hidup, seseorang akan lebih baik darimu. Seseorang akan lebih pintar darimu. Tapi tak ada orang yang seperti kamu. BANGGA!
Hidup ini singkat. Jalani hidupmu selagi bisa, jangan peduli apa yang orang katakan tentangmu. Lakukan apa yang membuatmu bahagia.
Lupakan masa lalumu, dia telah berlalu. Kamu hanya butuh fokus pada masa depanmu, karena dia yang akan datang.

Religius:
Jangan pernah ragu bahwa Tuhan selalu memberikan yang terbaik untukmu, meski terkadang kamu harus merasakan sakit terlebih dahulu.
Tuhan tak pernah terlambat dalam memberi pertolongan. Tuhan selalu tepat waktu, tapi waktuNya bisa sangat berbeda dari waktu kita.
Sendiri tak berarti tak ada yg menginginkanmu, itu hanya berarti bahwa Tuhan tengah mempersiapkan kisah cinta terbaik untukmu.


ok .. itu je .. haha .. tata .. assalamualaikum .. :D

nota kaki : copy paste .. :)

maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)

memikir title .. ??

hypee .. peepppss .. 
awaaaak .. awak nak taw sumthing takkk ??
awak dahh jadi sumber inspirasi saye taw ..
awak jugak lah yang jd persaing tehebat saye ...
biler awak bg taw result awak .. haiisshh .. 
rase tercabar kowt .. tape .. nanti SPM kita tngok k ..
hehe .. tp btw, TAHNIAh taw .. hope result
SPM awak lagi gempak k !! :D
*agak-II alya tuju kat sape*
haha .. enta lar ..alya pon tataw ..
hehe *nampakbenornipunyer*
biarlah rahsia .. alya je yang tahu .. peaacee !! :p
haiisshh .. tension ...
SPM tnggl 1 bulan je lg ..
ulang suara .. 1 bulan lg k .. wake upppp !!!

yeeesss .. i can do it .. ulang suara .. i can do it !!!


:)


:P

ok larh .. tata .. assalamualaikum .. ! :D

maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)

Monday, October 1

HAPPY BIRTHDAY PRIYA !!

1, 2, 3 .. caaakkkk !! hahaa .. *giler* ..
wahai penduduk bumi sekalian .. apa khabar kalian semua ???
cehh .. tepape je .. sori lar .. ary nie alya dijangkiti
 virus trojan tuh yg agak tak berape nak betul tuh .. haha ..
tape lar ty alya install kapersky kat diri alya bg hilang sume virus-II ..
tunnggguuu taw .. haha .. sumpah melalot .. peaaccee !! ^_^ ..
act, ary nie tujuan utama alya update blog sbenarnye nak wish birthday kawan alya ..
alarr .. yg alya pena citer dulu .. PRIYATHARSHINI tuh .. hik3 ..
engt tak ?? >,< .. tak engt sudah lar !! :p .. hehe ..
 firstly, alya nak cakap kat dye 

*selamat menyambut hari tua yer !!! *saye mude lg* .. hehe
*hope pnjg umor n smile always .. tamo masam-II ..
*may b taon nie adelah taon terakhir tok kite blajar sesame kan .. ):
*kamu jangan lupe miera !! lau dngar lagu sahabat engt miera taw .. hehe .. :)
*thanks sebab selalu ajar + blanje miera !! jasamu dikenang .. hahaa ..
*gud luck SPM !! 9A + taw .. (: .. 

ok lar .. dah penat menaip + merapu + meraban .. haha ..
peaacceee !! (:
hope our friendship remained until the end of life .. haha 
tata .. c(:


maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)