Blogger Backgrounds

Sunday, September 1

thank youu !

assalamualaikum .. hyeee uoaalllss .. *gediks gituu* LOL ...
- kita minx maaf kalau selama nie kita ada buat salah dgn korang ..
-halalkan taw apa yg kita pernah ambil atau makan & minum ..  :))
- korang ! terima kasih pasal surat-surat tuuu .. seriusly, terharu dengan ayt2 korang .. :')
-walaupun kita baru kenal tp korang sangat sangat baik dgn kitaaa .. ^_^ ..
-kita bersyukur sangat dapat kenal korang ...
-korang kawan kita dunia & akhirat .. Insha Allah .. :))
-sayang korang sangat sangat .. semoga suatu hari nanti kita dapat jumpa lagi ..
-good luck .. belajar rajin2 .. FOCUS FOCUS !! hee ..
-selamat tinggal korang .. lepas nie makan keropok lekor ingt kita taww ..
hee  ..

TO ERIN : erinnnnnn ! thankss sebab selalu tolong kitaa .. thank you so mucchhhh .. :) ..
yurppp .. kita berdua mmg banyak gilaa persamaan .. ada chemistry gituu .. hmm hmm ..
mesti rinduu nak bergosip dgn kamu nanti .. ape hal CELCOM kan adaa ..
hewhew .. kalau dengar lagu jiwang ingt kita taaw .. :p ..

TO HUDA : hudaaaaaaaaaaaa !! walaupun kita baru rapat tahun nie tapi seronok gila kawan
dgn kamuu .. :) .. huda pembuli bersiri !! *EHH* .. hee ... kita tahu kamu boleh ..
kamu wakil budak perempuan kelas 5 Persona (melayu) yg ambil STPM .. chaiyokk2 ..
common .. ingt the conjuring ingt kita .. hahhaha .. :P

TO NADA : nadaaaa ... *kelip2mata .. winkkwinkk .. nada .. yee nanti kita bayar PTPTN .. tak pon
bila kawen nanti kita tak nak duit hantaran tp suruh lahh bayar kan PTPTN tuu .. haha ..
nasib lahh siapa kawen dgn kitaaa ... hahhaha .. LOL .. dgr lagu TUHAN JAGAKAN DIA
engt kita taww ... bluueekk .. :P

TO FARAH : farahhhh .. ayat kamu paling sedihhhh .. menangiss weyyhhh .. :'( ..
hmm .. insha Allah kalau ada rezeki kita jumpaa .. kamuu jangan lupa kita jugaakk ..
belajar rajin rajin taaww .. ape ape punsss nanti BG TAHU kita taaww .. kita
tungguuuuuuuuu ... :))

TO PUTERI : puuuuuuuuuuuuuteeerii .. jangan lupa taw datang rumah kita jugak ..
kalau kamu balik taiping tuu bg tahuu lah kitaa .. boleh kita jenjalan kat AEON yg akan
dibuka tuu .. hahaaa .. men BOWLING + tengok wayang .. taww taaww .. jangan lupa
kita taww .. :)) ..

TO SURAYA : heeyyyy cuyaaaaaaaaaaaaa .. surat kamu paling *bermakna* .. haha ..
penuh maksud tersirat .... hahaha .. belajar rajin2 jugak taww .. :)) ..
kita tahu kamu boleh !! chaiyook2 .. pesanan terakhir kamu tuu insha Allah
kalau ada lahh kann .. tp jangan mengharap sangat .. kahkahkah .. ^^,

TO EKIN : ekin gannnggggsteerrr ! heee .. serius sedih baca surat kamuu ..
tsk tsk tsk .. muka jangan serius sangat .. takut kitaa .. haha ..
kita pon harap satu hari nanti kita dapat jumpa lagi dkt TAIPING kannn .. :p
miss u too .. ^^



GOOD BYE UOOLLSSS .. INSHAALLAH ADA REZEKI DAN DIPANJANGKAN UMUR
KITA JUMPA LAGI YE .. JANGAN LUPA KITA TAWW ..

P/s: maaf tak ada gambar korang .. lambat sangat masukkan .. :P
terima kasih sebab sudi jadi kawan kita .. korang mmg terbaik !
love u all .. :'( ..


maceyh sebab sudi bace story merapu meraban saye =)

No comments:

Post a Comment